
Rodant fins a la República

Aquest proper diumenge 31 de març arriba a Roses l’activista Jordi Puig, que des de mitjans de desembre recorre els Països Catalans en la seva cadira de rodes per demanar la llibertat dels presos i preses, els exiliats i exiliades i la República Catalana, sota el lema “Rodant fins a la República”
Està previst que la gent de Roses que ho desitgi l’acompanyi a peu o en bicicleta des del restaurant la Llar situat a la carretera de Figueres, on es farà el relleu amb Castelló d’Empúries.
L’hora de trobada és a La Llar a les 16,30 h. Se’l pot acompanyar a peu o en bicicleta pel carril bici fins a Santa Margarida, i es seguirà pel passeig marítim fins al centre de Roses.
A les 19,30 h Puig farà una xerrada a Ca l’Anita per explicar els motius d’aquesta acció que duu a terme i reflexions i detalls sobre la seva experiència.
.
(37)