
Demà dimarts dia 16 de gener es compliran 3 mesos que el president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, i l’expresident de l’ANC, Jordi Sànchez, són a la presó, és per aquest motiu que la plataforma Òmnium Cultural ha convocat una nova mobilització.
A totes les poblacions catalanes, es faran concentracions a les 20 h davant de tots els ajuntaments sota el lema “SOM GENT DE PAU”.
A Barcelona, hi ha 5 punts de trobada des d’on s’anirà caminant, en columnes de gent, fins al passeig de Sant Joan amb el carrer Casp. Les columnes sortiran a les 19 h des dels diversos punts i arribaran a les 20 h al punt de trobada, el passeig de Sant Joan amb el carrer Casp.
- Gran Via amb c/ Comte d’Urgell: Esquerra de l’Eixample, Sant Antoni i districtes de Sants-Montjuïc i Les Corts.
- Fossar de les Moreres: Poble Sec i districte de Ciutat Vella.
- Monumental: Dreta de l’Eixample, Fort Pienc i Sagrada Família.
- Metro Marina: districtes de Sant Martí, Sant Andreu i Nou Barris.
- Plaça de la Vila de Gràcia: districtes de Gràcia, Horta-Guinardò i Sarrià-Sant Gervasi.
Recorda! Si ho prefereixes, pots anar directament a les 20 h al passeig de Sant Joan amb c/ Casp.
Important: expressem-nos sempre amb respecte i de forma pacífica i cívica. Aïllem i denunciem qualsevol comportament fora de lloc.
(53)