
El grup La Loca Histèria i l’arribada de Ses Majestat el Rei Carnestoltes donen el tret de sortida al Carnaval de Roses 2018
Ahir al vespre es va celebrar la ja tradicional cercavila des de l’ajuntament i fins a la Plaça Frederic Rahola per celebrar l’arribada de Ses Majestat el Rei Carnestoltes amenitzada amb les batucades de la Banda de Percussió Ociart.
Un cop a la plaça se li va fer entrega per part de l’alcaldessa de Roses, Montse Mindan a Ses Majestat de la vara de comandament, la clau de la ciutat i un bitllet gegant de cent pessetes.
Després va ser el torn de la música i de ballar al ritme de La Loca Histeria i de la festa de dijous gras de la Joventut Rosinka amb el DJ Adrià Giner.
Avui divendres el Carnaval de Roses continuarà a partir de les 9 del vespre amb l’inici de la passada de divendres al llarg de l’avinguda de Rhode, tot seguit la festa continuarà a l’envelat de la Plaça Frederic Rahola amb el ball a càrrec dels Hey! Pachucos i l’orquestra Mitjanit i a la pista annexa del Pavelló Municipal d’Esports amb la discomòbil.
SEGUEIX-NOS! (Guia de Roses) | SEGUEIX-NOS! (Carnaval de Roses) |
FACEBBOK / TWITTER / INSTAGRAM | FACEBBOK / TWITTER / INSTAGRAM |
Programació Carnaval Roses 2018
(228)