
El proper cap de setmana del 23, 24 i 25 de juny es realitzarà a La Vila de Llançà la primera Fira Internacional del Formatge.
La Fira Internacional del Formatge s’ha dissenyat amb l’anhel de reunir els millors productors d’arreu d’Europa per tal de compartir, tastar i conèixer en profunditat la cultura del formatge; convertint Llançà en l’epicentre d’aquesta cultura emergent.
Durant tot el cap de setmana hi hauran més d’una vintena d’expositors formatgers els quals presentaran més d’un centenar de varietats de formatges.
A més a més , també hi hauran expositors artesans, expositors locals i un gastro espai.
I com a nota destacada, hi haurà un extens programa d’activitats gratuïtes durant tot el dissabte i el diumenge; Tallers, jocs, concursos, cercaviles entre d’altres activitats. Podeu consultar les mateixes aquí mateix.
PROGRAMACIÓ:
(66)