
Festa de cloenda dels cursos de català i del programa Voluntariat per la llengua
Dijous 19 de maig, a les 19.30 h, tindrà lloc al Teatre Municipal de Roses l’acte de cloenda dels cursos de català i de la darrera edició del programa Voluntariat per la llengua, amb el qual l’Oficina de Català vol fer un reconeixement a la cultura tradicional catalana.
Enguany, el grup Xalem oferirà una vetllada de cant de taverna. Aquesta formació, que ha recuperat una forma de comunicació, de divertiment i d’entreteniment indispensable fa anys per als pescadors, tapers, ferroviaris, carreters, etc., acostarà al públic als tradicionals sons mariners amb cançons de taverna, de temàtica diversa i en català.
Acabada la cantada, els participants gaudiran de la tradicional degustació de menjars del món, que permetrà tastar plats d’arreu elaborats per alumnes, parelles lingüístiques i persones d’entitats col·laboradores amb l’Oficina, que de ben segur sorprendran amb menges delicioses.
(16)