
Aquest cap de setmana, videojocs, tecnologia i manga es donen cita a Roses amb un ampli programa d’activitats

L’Associació Roses Tecnològic i l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Roses ultimen la preparació del Saló Tecnologia i Manga que tindrà lloc aquest cap de setmana, 15 i 16 de març, i que arriba avalat pel rotund èxit de les dues edicions anteriors. La Pista Municipal Polivalent tornarà a acollir l’esdeveniment i tots els espais que el conformen: Zona Nintendo, Realitat Virtual, Playstation, Retrogaming, Arcade, War Robots, Manga…, així com la Zona LAN Party, on tindran lloc les competicions de videojocs de més nivell i un escenari que acollirà karaoke, balls i exhibicions. L’horari d’obertura serà d’11 a 20 h, ambdós dies, i l’entrada és gratuïta.
Com en l’edició anterior, el saló comptarà amb actuacions i exhibicions, tallers de dibuix i pintura, jocs de taula i diferents espais temàtics: Zona Nintendo amb jocs Mario Kart i Super Smash Bros; Zona Realitat Virtual on jugar i viure experiències immersives; Zona Playstation, que inclourà un torneig FIFA; Zona Arcade per jugar amb màquines recreatives del passat; Zona Retrogaming, amb videoconsoles de tots els temps; Zona Mobile amb tornejos de Clash Royale, Brawl Stars i Stumble Guys i Zona d’impressió 3D.
LAN Party, diversió non stop
Un dels plats forts del saló serà la LAN Party, on jugadors connectats en xarxa disputaran diferents tornejos de videojocs (Fortnite, Rocket League, League of Legends, Valorant, PUBG,…) Iniciarà la seva activitat, de manera restringida a jugadors inscrits prèviament (preu inscripció 20 € i places limitades), divendres 14 de març a les 11 h, i funcionarà fins diumenge al migdia de forma ininterrompuda.
Zona War Robots, la novetat del Saló d’enguany
La jornada de dissabte el saló comptarà, per primer cop, amb un espai War Robots que permetrà controlar un robot de combat pes formiga fet amb impressora 3D, per lluitar dins una petita gàbia contra altres participants. L’endemà diumenge, s’habilitarà un estand de venda d’impressions 3D que els participants podran pintar i emportar-se’n a casa.
Un espai per als enamorats del manga i de la cultura japonesa
El Saló inclourà també un espai dedicat als seguidors del manga, l’anime i la cultura japonesa amb exposicions, tallers de dibuix manga o escriptura japonesa, estands amb venda de còmics, figures col·leccionables, marxandatge… així com competicions i tècniques de cosplay, on els assistents es vesteixen com els seus personatges favorits de manga, anime o videojocs.
Cal destacar que durant els dos dies que durarà la fira, s’habilitaran també en el recinte diversos photocalls professionals per fotografiar-se amb personatges i naus de les sagues Star Wars, Star Trek i Doctor Who, així com un espai central amb diferents estands de venda de marxandatge (pòsters, bijuteria, gaming, figures…).
Per participar a la LAN Party i als diferents tornejos, cal inscriure’s prèviament a través de www.rosestecnologic.com, espai web que oferirà també els horaris, detalls i premis de les diferents activitats i esdeveniments.
(3)