
Petit incendi a l’Ajuntament de Roses

Els Bombers de la Generalitat van rebre ahir diumenge l’avís a les 10.37 h d’un foc a dins de l’Ajuntament de Roses, concretament el foc s’ha iniciat a la secció d’informàtica del consistori deixant afectat el SAI (sistema d’alimentació interrompuda) que serveix per poder seguir donant energia en cas que hi hagi una baixa de tensió elèctrica.
Per aquest mateix motiu poden tenir lloc afectacions temporals a alguns programes de gestió i en la realització d’alguns tràmits. Els tècnics ja estan treballant per resoldre la incidència. Tan aviat com sigui possible comunicarem les possibles afectacions que això pugui tenir per als usuaris.
Fins al lloc s’hi han traslladat 8 dotacions de bombers que a la seva arribada a l’edifici ja han donat per extingit el foc que s’ha originat per la crema d’un servidor.
(59)