
La segona edició de la cursa EntrePobles Alt Empordà està programada per al diumenge 10 de maig de 2026, amb sortida a les 9:00 h des de Llançà (Girona). Aquesta prova esportiva popular, que combina esport, identitat local i esperit comunitari, convida corredors i caminadors a representar el seu poble en un recorregut de 10 km, obert a totes les edats i nivells.
Organitzada dins del model del projecte EntrePobles, la cursa vol fomentar la participació esportiva de proximitat i la convivència entre municipis, així com promoure l’orgull de pertinença a través del running popular i festiu. Els participants podran inscriure’s a través de la plataforma oficial i triar el seu municipi per defensar els colors al llarg dels quilòmetres.
A més, l’esdeveniment manté la seva ràtio solidària, destinant part dels beneficis a projectes socials i entitats que treballen en causes comunitàries. La cursa arriba amb expectatives de creixent participació i consolida cada vegada més aquesta prova com una jornada esportiva i festiva per a tota la comarca de l’Alt Empordà.
Actualment, hi ha més de 750 persones inscrites, així que si voleu participar i representar els colors del vostre poble us podeu inscriure aquí, ja que les inscripcions estan obertes fins a finals d’abril i els organitzadors recorden que les places són limitades.
(3)